مدیریت اخبار  

با یک تزریق از طاسی پیشگیری کنید

0 نظرات
1775
۰۸-خرداد-۱۳۹۷

با یک تزریق از طاسی پیشگیری کنید

پی آر پی یک روش تزریقی و غیرتهاجمی برای درمان و جلوگیری ریزش مو است. خون انسان عمدتا از گلبول‌های قرمز، گلبول‌های سفید و پلاسما تشکیل شده است و پی آر پی پلاسمای خون است که با دو تا سه برابر پلاکت‌های بیش از حد معمول غنی شده است.

نحوه تزریق پی آر پی

برای تهیه محلول پی آر پی پزشک یک نمونه خون از بیمار تهیه می‌کند و توسط دستگاه سانتریفوژ پیشرفته، سلول‌های بنیادی و فاکتورهای رشد از آن استخراج و برای تزریق در پوست سر آماده می‌کند. و سپس برای تزریق ابتدا پوست سر بیمار را با استفاده از بی‌حسی موضعی، بی‌حس می‌کند و سپس داروی پی آر پی را در نقاط متعددی از پوست سر با دقت فراوان تزریق می‌کند تا پی آر پی به ریشه فولیکول‌های مو برسد.

علائم بیمار پس از تزریق

پس از تزریق پی آر پی پوست سر ملتهب و کمی دچار تورم می‌شود که این علائم به مدت 24 ساعت ادامه خواهد داشت. بیمار بلافاصله پس از تزریق می‌تواند به فعالیت‌های طبیعی خود ادامه دهد اما ترجیحا توصیه می‌شود به مدت 24 ساعت به دلیل در منزل به استراحت بپردازد.

تعداد جلسات مورد نیاز

عمل تزریق پی آر پی باید  حدود 5 مرتبه به صورت هر 3 تا 4 هفته یک بار، انجام شود تا آثار مطلوب آن بروز یابد. البته ممکن است برخی افراد بر اساس شدت ریزش مو به تعداد جلسات بیشتری نیاز داشته باشند.

نتایج حاصل از تزریق پی آر پی

اثرات پی آر پی در افزایش رشد موها و جلوگیری از ریزش مو از حدود ۳ تا ۴ ماه بعد از اتمام تزریق نمایان می‌شود. علاوه بر این بیماران باید به خاطر داشته باشند اگر جلسات تزریق در بازه زمانی توصیه شده توسط پزشک تکرار نشود، نتایج حاصل از آن ماندگار نخواهد بود و مجدد ریزش موها تکرار و رویش آنها متوقف می‌شود.

ایمنی تزریق پی آر پی

به دلیل در این روش از خون خود شما استفاده می‌شود، بنابراین هیچ خطری بیمار را تهدید نمی‌کند.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
با یک تزریق از طاسی پیشگیری کنید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس