مدیریت اخبار  

کربوکسی‌تراپی؛ کوتاه‌ترین و سریع‌ترین راه برای درمان آلوپسی

کربوکسی‌تراپی؛ کوتاه‌ترین و سریع‌ترین راه برای درمان آلوپسی

آلوپسی به ریزش منطقه‌ای موهای بدن گفته می‌شود که طی آن سیستم ایمنی بدن و گلبول‌های سفید مو را به عنوان عامل بیگانه تلقی می‌کنند. طی این بیماری بخشی از موهای بدن دچار ریزش می‌شود که این عارضه در ناحیه موهای سر ( زن و مرد) و ریش مردان بیشتر دیده می‌شود.

بیماری آلوپسی ظاهر و زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد به گونه‌ای که اگر فرد تمام موهای منطقه‌ای که دچار آلوپسی شده را با تیغ بتراشد هم‌چنان نواحی درگیر کاملا مشخص خواهد شد. در گذشته این افراد برای درمان باید به مدت طولانی تحت درمان‌های دارویی قرار می‌گرفتند اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی مسیر درمان برای این افراد کوتاه‌تر و کم عارضه‌تر شده است.

کربوکسی تراپی یکی از متداول‌ترین روش‌های درمان آلوپسی است. در این روش به کمک دستگاهی گاز CO2 به ناحیه مبتلا به آلوپسی تزریق می‌شود. تزریق این گاز موجب افزایش خونرسانی و اکسیژن می‌شود که این امر موجب تقویت و بهبود رویش‌ موها می‌شود. کربوکسی تراپی برای این افراد بر حسب نیاز در جلسات متعددی انجام می‌شود اما فرد در فاصله زمانی کم‌تر، بدون عارضه و درد می‌تواند درمان شود.

پس از کربوکسی تراپی فرد نیاز به استراحت و مراقبت‌های خاصی ندارد و بلافاصله پس از انجام آن می‌تواند در محل کارش حاضر شود.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
کربوکسی‌تراپی؛ کوتاه‌ترین و سریع‌ترین راه برای درمان آلوپسی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس