مدیریت اخبار  

لیزی برای رفع تاتو

0 نظرات
1339
۱۵-فروردین-۱۳۹۷

لیزی برای رفع تاتو

طول موج‌های خاصی از نور که توسط دستگاه ليزر رفع تاتو توليد می‌شود، به وسيله جوهر رنگی موجود در طرح تاتو جذب می‌شود. جذب اين طول موج‌ها منجر به گرم شدن ذرات رنگ و خرد شدن آن‌ها در ظرف کسری از ثانيه می‌‌شود و در نتيجه ذرات رنگ به قطعات بسيار ريزی شکسته می‌شود. اين ذرات بسيار ريز به راحتی توسط سيستم لنفاوی بدن پالايش و دفع می‌شود.

هم اکنون با دستیابی به تکنیک‌های جدید در استفاده از دستگاههای لیزری امکان پاک کردن تاتوهای چند رنگ و چند لایه در یک جلسه را فراهم شده است و افراد می‌توانند به راحتی از شر تاتوهای چند رنگ خلاص شوند.

مزایای پاک کردن تاتو با لیزر

-عدم ایجاد اسکار (جای زخم)

-محو شدن موثر تاتو

-دوره بهبودی حداقل

-دارای ایمنی

-رفع تاتودر یک الی 2 جلسه

بهبودی بعد از لیزر تاتو

اکثر بیماران می‌توانند بلافاصله پس از پاک کردن خالکوبی به محل کار خود بازگردند، هرچند نواحی تحت درمان ناراحت و حساس شده و احتمالا بر روی آن‌ها از یک پوشش مخصوص برای یک هفته استفاده می‌شود.

عوارض لیزر تاتو

لیزر درمانی با خطر بسیار کمی همراه است و احتمال دارد به صورت موقتی، رنگ پوست روشن‌تر یا تیره‌تر شود که این عوارض در مدت کوتاهی به صورت خود به خود برطرف می‌شود.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لیزی برای رفع تاتو

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس