مدیریت اخبار  

لیزرموی زائد

لیزرموی زائد یکی از رایج‌ترین راه‌های از بین بردن موهای زائد است که انجام آن هیچ گونه درد و عارضه‌ای برای افراد به همراه ندارد. به افراد متقاضی توصیه می‌شود قبل از انجام لیزر حتما نسبت به سلامت پوست و عدم ابتلا به بیماری‌های پوستی اطمینان خاطر داشته باشند.

ممنوعیت‌های لیزر

هم‌چنین به افراد توصیه می‌شود قبل از انجام لیزر به مدت یک‌ماه از انجام اپیلاسیون، برنزه کردن پوست با سولاریوم و قرار گرفتن در معرض نور خورشید به منطور گرفتن حمام آفتاب، خودداری کنند. اقدامات جوانسازی پوست نیز قبل از انجام لیزر ممنوع است.

گفتنی است، در زمان لیزر باید پوست تمیز باشد بنابراین اگر فرد از کرم‌های مرطوب کنند، مام و ... استفاده کرده باشد باید قبل از لیزر منطقه مورد نظر را شست‌و‌شو دهد.

آمادگی قبل از لیزر

افراد یک روز قبل از لیزر باید موهای منطقه مورد نظر را با تیغ یا ژیلت کاملا از بین ببرند. از آنجایی که در برخی مناطق ممکناست فرد احساس درد بسیار خفیفی کند توصیه می‌شود با مشورت پزشک ساعت‌ها قبل از لیزر از پماد‌های بی‌حسی موضعی استفاده کنند.

چگونه از نتایج لیزر بهره‌مند شویم؟

تعداد جلسات لیزر به عوامل مختلفی مانند میزان مو، تراکم مو، ضخامت مو و وسعت منطقه مورد نظر در افراد مختلف، متفاوت است اما اگر فرد در روزهای تعیین شده توسط پزشک برای لیزر اقدام کنند می‌توانند از نتایج آن بهره‌مند شوند.

ضرورت‌های انجام لیزر

مهم‌ترین نکته در لیزر استفاده از عینک مخصوص است که استفاده از آن برای پزشک و فرد مراجعه کننده ضروری است.

نکات لازم بعد از لیزر موهای زائد 

افراد باید به خاطر داشته باشند پس از لیزر به هیچ عنوان به مدت 24 ساعت در معرض نور خورشید قرار نگیرند و تا یک هفته از وسایلی همچون تیغ و ژیلت برای از بین بردن موها لیزر شده استفاده نکنند. استفاده از کرم‌های ضد آفتاب پس از لیزر ضروریست.   

#لیزر   #موهای زائد   #نور خورشید   #سولاریوم    #برنزه کردن پوست   #کرم ضد آفتاب    #تراکم مو   #اپیلاسیون  

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لیزرموی زائد

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس