مدیریت اخبار  

لیزر راه‌حل معجزه آسا برای درمان کک و مک

لیزر راه‌حل معجزه آسا برای درمان کک و مک

کک و مک خال‌های ریز قهوه‌ای روشن است که عمدتا در اثر تماس با نور آفتاب در افرادی که زمینه ژنتیکی دارند بروز می‌یابد. این خال‌ها اکثرا روی صورت افراد بروز می‌یابد و نواحی روی گونه و بینی را بیشتر درگیر می‌کند بنابراین در زیبایی افراد تاثیر می‌گذارد.

امروزه لیزر یکی از روش‌های رفع این خال‌های رنگی است که افراد مبتلا برای درمان می‌توانند از فواید آن بهره‌مند شوند. پاسخگویی و نتایج حاصل از لیزر در افراد مختلف، متفاوت است به همین دلیل انجام مشاوره قبل از آغاز درمان لازم و ضروری است.

در جلسه مشاوره پزشک علاوه بر بررسی علت بروز، تعدادی خال را در معرض لیزر قرار می‌دهد تا پاسخگویی آن سنجیده شود و سپس در صورتی که لیزر برای بیمار نتیجه‌بخش بود تعداد، جلسات مورد نیاز برای درمان تعیین می‌شود.

نتایج حاصل از لیزر برای درمان کک و مک به خود افراد بستگی دارد، یعنی اگر افراد پس از لیزر مراقبت‌های پوستی توصیه شده توسط پزشک از جمله استفاده از کرم ضد آفتاب، کلاه‌ نقاب‌دار در فصل تابستان، عینک آفتابی و ... را رعایت کند صد درصد از نتایج لیزر بهره‌مند می‌شود.

نتایج تحقیقات انجام شده نشان داده استفاده از لیزر در بروز برخی بیماری‌ها از جمله سرطان تاثیر ندارد؛ زیرا طراحی دستگاه‌های لیزر به گونه‌ای است که برای آن سلول‌های هدف تعریف شده و هنگام استفاده اشعه لیزر تنها به سلول‌های هدف برخورد خواهند کرد.

 

#لیزر  #کک و مک   #خال‌های قهوه‌ای   #لیزر کک و مک   #لیزر خال   #درمان کک و مک   #درمان خال  

  

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لیزر راه‌حل معجزه آسا برای درمان کک و مک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس