مدیریت اخبار  

درمان سرپایی و بدون درد «واریس پا»

درمان سرپایی و بدون درد «واریس پا»

واریس منجر به گشاد شده سیاهرگ‌ها و تورم پاها می‌شود به گونه‌ای که فرد با چشم غیر مسلح می‌تواند گشاد شدن رگ‌های خود را ببیند. سابقه خانوادگی، نشستن‌ روی صندلی و ایستادن‌های طولانی مدت منجر به ایجاد و یا تشدید این بیماری می‌شود. این بیماری باید به موقع درمان شود؛ زیرا خون لخته شده ممکن است به سمت ریه حرکت کند و منجر به آمبولی ریه و یا مرگ بیمار شود.

لیزر یکی از روش‌های ایمن برای رهایی از واریس و علائم ظاهری آن است. گرمای لیزر رگ مبتلا را از بین برده و آن را تبدیل به یک بافت اسکار می‌کند، این بافت اسکار رگ را می‌بندد و رگ بسته‌شده از مسیر خونرسانی خارج شده و می‌میرد.

درمان واریس با لیزر به روش عادی از روی پوست انجام می‌شود و برای واریس‌هایی که به صورت شبکه‌ای یا به صورت تارهای نازکی در زیر سطح پوست هستند، استفاده می‌شود. تعداد جلسات انجام لیزر در افراد مختلف، متفاوت است و به تشخیص پزشک بستگی دارد.

لیزر اندوونوس

با لیزر اندوونوس می‌توان رگ‌های واریسی بزرگ‌تر را درمان کرد. در این روش یک فیبر لیزری که داخل یک لوله بسیار باریک قرار دارد به داخل رگ فرستاده می‌شود و تصاویر داخل رگ را در مانیتوری نمایش می‌دهد. طی انجام این روش بیمار دچار دردهای محسوسی می‌شود.

عوارض لیزر

انجام روش‌های فوق در بیش از 95 درصد موارد موفق بوده است. لیزر یک روش ایمن است اما ممکن است عوارضی مانند سوختگی خفیف، درد، کبودی،‌عفونت، آلرژی، آسیب عصبی، ترومبوز ورید عمقی و خونریزی را در پی داشته باشد که این عوارض گذراست و در مدت کوتاهی بهبود می‌یابد.

 

#لیزر   #لیزر واریس   #واریس   #واریس پا   #درمان سرپایی  #درمان بدون درد   #رفع واریس   #عفونت  #گشاد شدن رگ‌ها

  

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
درمان سرپایی و بدون درد «واریس پا»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس