مدیریت اخبار  

جراحی یا لیزر؛ کدام روش برای جوانسازی واژن بهتر است؟

جراحی یا لیزر؛ کدام روش برای جوانسازی واژن بهتر است؟

زیبایی و تنگ کردن واژن به دو روش جراحی و لیزر انجام می‌شود. در گذشته عمده افرادی که دچار گشادی واژن می‌شدند تحت عمل جراحی قرار می‌گرفتند اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بیشتر این افراد با لیزر درمان می‌شوند.

طی عمل جراحی برش‌های در ناحیه واژن برای ترمیم ایجاد می‌شود که این مساله می‌تواند عوارض متعددی را برای فرد به همراه داشته باشد. علاوه بر این، فرد پس از جراحی باید برای مدت طولانی به استراحت بپردازد و از داشتن رابطه جنسی خودداری کند؛ زیرا هر نوع تحریکی در ناحیه واژن احتمال خونریزی را افزایش می‌دهد.

اما لیزر یک روش درمانی غیرتهاجمی است که با افزایش کلاژن‌سازی موجب ترمیم واژن و جوانسازی آن می‌شود علاوه بر این، به دلیل اینکه در لیزر هیچ گونه برشی ایجاد نمی‌شود احتمال خونریزی و عفونت فرد را تهدید نمی‌کند. هم‌چنین با انجام لیزر بیمار نیازی به استراحت طولانی مدت ندارد و در مقطع زمانی کوتاه می‌تواند به زندگی روزمره خود تنها با رعایت چند نکته ادامه بدهد.

نداشتن درد، خونریزی، عدم احتمال بروز عفونت، دوران نقاهت کوتاه و ... از جمله مزایای لیزر نسبت به جراحی است که همین امر موجب شده لیزر به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین روش‌های جوانسازی واژن در خانم‌ها در دنیا رایج شود.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
جراحی یا لیزر؛ کدام روش برای جوانسازی واژن بهتر است؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس