مدیریت اخبار  

برای پاک کردن تاتو فریب نخورید!

برای پاک کردن تاتو فریب نخورید!

تاتو در قسمت های مختلف بدن از جمله ابرو، بازو، سینه و ... یکی از روش هایی است که امروزه تحت عنوان تکنیک های زیبایی بین‌ افراد رایج شده است. برخی افراد پس از تاتو به دلایل مختلف مانند عدم دستیابی به نتیجه دلخواه، عدم قرینگی و ... از این اقدام خود پشیمان می شوند و تمایل به پاک کردن تاتو دارند.

متاسفانه برخی افراد برای پاک کردن تاتو روش های غیرایمن را به افراد متقاضی پیشنهاد می دهند که رعایت آنها نه تنها افراد را به نتیجه دلخواه نمی رساند، بلکه ممکن است مشکلاتی را نیز برای آنها به همراه داشته باشد.

استفاده از سیر ممنوع

برای مثال استفاده از سیر اولین روشی است به افراد متقاضی پیشنهاد می شود اما این در حالی است که استفاده از سیر نه تنها نتیجه بخش نیست؛ بلکه ممکن است موجب آسیب پوستی نیز شود.

بی رنگسازی نتیجه بخش نیست

بی رنگسازی از جمله روش های پاک کردن تاتو است که توسط آرایشگران به افراد توصیه می شود اما باید گفت این روش تنها موجب ایجاد زخم و پخش شدن رنگ در لایه های زیرین پوست می شود.

تاتو سفید روشی غیرعلمی

برخی افراد غیرمتخصص نیز استفاده از ماده همرنگ را به افرادی که تمایل دارند تاتوی خود را پاک کنند پیشنهاد می دهند. ماده همرنگ نیز نوعی تاتو سفید است که پس از مدتی تغییر رنگ می دهد.

تاتو ریموور نیز جزو روش های پاک کردن تاتو است که این روش نه تنها موجب پاک کردن تاتو نمی شود، بلکه پاک کردن آن را سخت تر می کند.

کلینیک سعادت آباد به تمام افرادی که قصد پاک کردن تاتوی بدن را دارند، توصیه می کند به جای انجام کارهایی که گاه عوارض جبرا ناپذیر برای آنها برجای می گذارد از لیزر استفاده کنند.

استفاده از لیزر برای پاک کردن تاتو فاقد درد و عارضه است و نتیجه حاصل از آن ماندگار و طبیعی است. تعداد جلسات لیزر در افراد مختلف، متغییر است و به میزان رنگ و عمق استفاده شده و ناحیه ای که تاتو انجام شده بستگی دارد.

اقدامات قبل از تاتو

به افراد متقاضی توصیه می شود از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنند، قبل از لیزر از استعمال سیگاری خودداری کنند و حتما اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید به پزشک خود اطلاع دهند.

# تاتو   # پاک کردن تاتو   # تاتو سفید   # تاتو ریموور  #لیزر  #نورخورشید   # کلینیک سعاد آباد

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
برای پاک کردن تاتو فریب نخورید!

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس