مدیریت اخبار  

برای رهایی از ترک های پوستی کافیست کربوکسی تراپی را تجربه کنید

برای رهایی از ترک های پوستی کافیست کربوکسی تراپی را تجربه کنید 

ترک های پوستی به دلایل مختلف از جمله افزایش سن، افزایش یا کاهش شدید وزن، زایمان و ... ایجاد می شود که علاوه بر ایجاد ظاهری ناخوشایند، موجب کاهش اعتماد به نفس افراد نیز می شود.

برای درمان ترک های پوستی روش های متعددی مانند لیزر، کربوکسی تراپی و ... وجود دارد. کربوکسی تراپی از جمله ایمن ترین و بی خطرترین روش های درمان ترک های پوستی است که فرد طی چند جلسه می تواند از داشتن پوستی صاف بهره مند شود.

در کربوکسی تراپی گاز CO2 به پوست تزریق می شود. تزریق این گاز با افزایش خون رسانی و اکسیژن موجب افزایش کلاژن سازی پوست و در نهایت ترمیم آن می شود.

تاکنون هیچ گونه عارضه ای در خصوص استفاده از کربوکسی تراپی گزارش نشده است، بنابراین به کمک این روش می توان ترک های پوستی نواحی مختلف بدن را درمان کرد.

تعداد جلسات انجام کربوکسی تراپی در افراد مختلف بر اساس نیاز فرد و تشخیص پزشک، متفاوت است.

کربوکسی تراپی علاوه بر رفع ترک های پوستی به دلیل افزایش اکسیژن و خونرسانی پوست، موجب شفافیت پوست نیز می شود ب گونه ای که اگر ناحیه مورد نظر دچار تیرگی شده باشد به کمک این روش برطرف می شود.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
برای رهایی از ترک های پوستی کافیست کربوکسی تراپی را تجربه کنید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس